fredag 3 augusti 2012

Semestershopping

Det var inte det lättaste att hitta allt jag köpte när jag och Martin var i Sverige. Inte för att jag glömt något, utan mer för att vissa saker var på tvätt, och utan torktummlare tar det lite tid innan tvätten torkar.
Men här är det jag fått bild på. Sedan blev det även nya underkläder, träningskläder från H&M, ett par Reebok Esytone (älskar dem), tunika från Gina Tricot och småsaker från Trästocksfestivalen som armband och t-shirts.

Topp från Lindex

Oversized t-shirt från Gina Tricot

Fantastisk klänning från H&M (tänkte köpa den i våras, men gjorde det aldrig och tur var väl det. Kostade mig 50 kr på rea istället för 299 kr)

Tre nagellack från Essie i färgerna Watermelon, Really Red och Bahama Mama.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...