onsdag 29 augusti 2012

Readings Festival Dag 3

 Lördagen provade vi på gratis frukosten alla med weekendpass fick. Den var inte helt mättande om man säger så. Men det fanns massa annan mat att köpa.


 Den blixtade en hel del den här dagen.

 (mest) Jag och Johanna åt färska munkar med choklad dip. Så jävla gott.

 Ett eller annat band

 Billy Talent
 Var så lycklig när de öppnade med låten Devil in a midnight mass. Det var en av de första låtarna jag hörde med dem.

 The Vaccines

 Innan vi skulle se Florence + the machine började det regna som bara den. Ponchon hjälpte mig inte att hålla mig torr om armarna så min skjorta blev genomblöt och kallt hela kvällen.

 Hon hade en helt fantastisk röst, men påminde så hemskt mycket om Luna Lovegood från Harry Potter-böckerna. Hemskt speciell.

 Vi köpte varmchoklad för att värma fingrarna.

 Kasabian

Jag och Johanna köpte nya, torra, varma skjortor i en av alla vintage butikerna inne på festivalområdet.

En helt fin kväll.

1 kommentar:

  1. sv: ja men eller hur! Dessa ser ut som en fin vanlig väska och inte en ful jag-vet-inte-vad typ. Haha! Jag kommer lotta ut en sån väska om några dagar så håll utkik och va med o tävla :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...