onsdag 29 augusti 2012

Feberyra

Hade världens feberyra inatt. Jag låg i en ca halvtimme i sängen och försökte lista ut om jag var i min sängen hemma med Martin eller om jag fortfarande var i tältet i England. Jag kunde verkligen inte lista ut vars jag var någonstans. Riktigt obehagligt måste jag säga. Sedan hjälte det inte mycket när jag nästan inte tog mig ut ur sängen.
Men en dag med vila är jag redo för nya tag imorgon hoppas jag. Saknar barnen hemskt, hemskt mycket.
Tänkte ta mig en tur in till stan och lämna in massa filmrullar och engångskameror. Jag har 6 filmrullar från Sverigeresan i juli och 4 engångskameror från Englandsresan, sedan har jag för mig att Martin hade någon från en fest för länge sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...