måndag 27 juli 2009

Your so gay...

Sitter ute på altan och lyssnar på Katy Perry - Ur so gay och ser på när Simon leker med en krona och hoppar och flaxar med armarna så fort en geting kommer, vilket är en men ofta. Ser faktiskt riktigt underhållande ut.

Jag ch Simon orkade inte vänta på de andra så vi beslöt oss för att gå in till stan (för de tär ju så sjukt långt dit... Inte). Sen irrade vi på en massa där. Och helt ärligt gick vi vilse. Kan vara mitt fel, kan vara Simons, men kul var det då. Så nu vet vi var vi inte ska gå. Vilket är åt fel håll ;)
Annars hände det inte så mycket idag. Jag ville mest bara visa Simon en bit av Oslo, vilket jag gjorde. Ingen shopping eller liknande, vilket inte gör något. För imorgn ska vi möta upp Simons kompis Martine och då kanske det blir något ;) Men mest troligen blir det inget ändå, vill spara de slantar jag har tills jag får något jobb. Låte smart va? Och väldigt inte som mig. Men men...

Min dator har fått något fnatt så den blir kokhet på undersidan och tillslut gå det inte att skriva något. Sad but true. Så förhoppningsvis löser det sig av sig självt.

Nu ska jag söka jobb, så jag får ta och skriva senare ;) Vimsigt inlägg jag vet, men jag är sjukt trött XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...