måndag 13 juli 2009

Svar till..

Lisaa och Lisa:

Ja, jag flyttar till Norge. Och för att vara mer exakt så är det imorgon flyttlastet går. Håller på att städar som en idiot. Men snart är jag klar.

Har även hittat ett hem till Villgott. Han ska få bo med Emma och Erika (Simons syster och mamma). Snällt av dem va? Så nu behöver jag inte ta bort han.

Nu ska jag städa klart och sen duscha. Känner mig inte precis fräsch om man säger så. Men det är bara att fråga på om flytten så ska jag svara så gott jag kan ;)

6 kommentarer:

  1. Hej du!

    Jag vet inte hur du har det med skattekort osv. Hur mycket du har ordnat. Har du jobb och lägenhet osv`?

    ha de fint!

    SvaraRadera
  2. supersöt blogg!! :)
    kläm gärna in en kommentar om vad du tycker om min :)

    SvaraRadera
  3. oj jäsiken, hoppas du får det jätte bra! :D

    SvaraRadera
  4. Svar till lisa: Det hoppas jag med :)

    SvaraRadera
  5. Svar till Thelema: Öhm nej. Inte just nu. Men så fort jag och Simon skaffar eget så ska han komma ner till oss :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...