lördag 18 juli 2009

1000

Mitt 1000 inlägg :) Då vet ni det ;)

En sak jag har funderat över är det här med smileys i bloggen. Personligen så tycker jag inte att det ser seriöst ut, men ibland känns de nödvändiga. Vad tycker du om smileys i bloggar (i själva texten).

Efter middagen tog mamma med mig och Maya ut på en promenad. En utav hennes gamla vänner bor i närheten så vi skulle gå dit. Tyvärr så var det inte så nära som mamma hade för sig + att det var långt borta. Men vi gick dit, och det visade sig att det var hennes jobb och inte där hon bodde. Oh well, det var bara att traska tillbaka hem. Men då fick mamma för sig att gå en omväg hem så det blev ännu längre hem än dit vi gått. Men helt ärligt var det skönt att vara ute och gå även om det var lite regnigt i luften.
Sen påväg hem hade Maya världens tur. Vi gick ner för en lagomt brant backe då Maya ramlar och landar bland en massa glas utan att lyckas träffa av glasen. Men hon skrämde då livet ur mig och mamma.

Ikväll blir det att ta det lugnt tror jag. Kanske se på någon film (ikväll igen) eller bara hoppas på att det är något bra på tv... Vad ska du göra ikväll?

2 kommentarer:

  1. Jag håller med, smileys i texten känns jävligt oseriöst, just därför försöker jag att undvika det. Men som vi tidigare har nämt, smileys visar känslor, så ibland känns det så jävla "måste" >_<

    SvaraRadera
  2. Precis. Ibland känns det tomt om an inte skriver dit en smiley, men samtidigt vill man vara seriös (XD) så då skippar man dem.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...