måndag 6 juli 2009

Men älskling då

Simon: Har du hittat nå fint till bloggen?
Jag: Öhm nej?
Simon: Jag tycker att det är kul att du håller på med bloggen.
Jag: Du som har varit så negativ till bloggar tidigare? Vad har hänt? Är du sjuk? Har jag slagit dig med lill-laptopen inatt?
Simon: Jag har lite ont i huvudet...
Jag: Men det var då inte jag som slog dig.
Simon: Nejmen jag tycker att det är så kul att du håller på med bloggen så du har något att göra då du inte kan spela WoW.

Hahaha. Vårat förhållande är lite underhållande och speciellt (som alla andra förhållanden om jag förstått saken rätt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...