torsdag 9 juli 2009

Packa

God dag bloggen. Håller på att packa för fulla muggar. Går faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv. Borde även städa lite grann i lägenheten. Ska jag vara helt ärligt så är det lite smått ett kaos. Bytte handväska igår så det ligger prylar och andra väskor fulla köksbordet. Hehe...
Jag kan inte precis påstå att vi har något bra väder här uppe. Förtillfället är det kallt och blåsigt + att det ser ut att det kommer börja regna. Men det gör ju inget eftersom att jag ändå måste vara inne och packa och städa...

Vi hörs senare.

1 kommentar:

  1. Jag var i skeå idag å besiktade vår buggy. Tro mig, jag njöt INTE av det kalla vädret idag XD

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...