fredag 31 maj 2019

Sex bilder från när vi var tillbaka i Tokyo efter en vecka borta

P4110195
Den elfte april var det dags för oss att lämna Osaka och komma tillbaka till Tokyo efter en vecka borta. 

Jag använde min nya väska som jag hade köpt i Osaka. 

Men chokladgrodan jag köpte i Hogsmead, USJ. 

P4110198
Efter att vi lämnat våra väskor på hotellet, pratat med personalen om vad vi gjort och vilat lite grann reste vi till Shibuya för att äta lite sushi. 

P4110200
Var så himla gott. 

P4110201
Jag hade beställt två stora glas cola och 23 bitar sushi för typ 160 kr. Saknar hur billigt och gott sushi där var. 

På kvällen var vi vid den lokala arkaden och spelade lite spel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...