tisdag 14 maj 2019

Shopping Japan: Disney

Tänkte att jag skulle visa det jag har köpt i Japan. Har valt att dela det opp i olika kategorier, blev lite mycket. Första kategorin är Disney. 

DSC_8185x
Här är nästintill allt av Disney jag köpte under resan. Var några småsaker jag glömt, men som kommer i ett annat inlägg. 

DSC_8191x
Köpte en liten Oogie Boogie från Nightmare before christmas och en liten Sora från Kingdom Hearts. Båda kommer från butiken Toy Sapiens. 

DSC_8195x
Blev också en liten Jack Skeleton pin från Tokyo Disney resort. Kajsa Anka nyckelringen kommer också från Tokyo Disney resort. De hade en liten påsk gachapon. Handdukarna kommer Disney store och var ett måste i väskan. Inte alla offentliga toaletter hade något att torka händerna med. Den lilla Kingdom Hearts statyn kommer från en second hand butik i Osaka. 


DSC_8203x
Fick köpt med mig en Dumbo popcorn väska från Tokyo Disneyland, köpte också en liten mini variant när jag ändå var igång. Syns inte så bra, men ett av popcornen är formad som Dumbo, en som Musse Pigg och en som Timothy (musen). Gullig detalj. Hittade Ariel väskan på rea i Disney Store Odaiba, som passade perfekt till min outfit när vi var i DisneySea. Loke korthållaren köpte jag i en Don Quijote och den har jag haft mitt Pasmo kort i under resan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...