torsdag 3 maj 2018

MAC x Nicopanda

DSC_5264
I fredags skulle jag ut och äta med jobbet på kvällen. Jag hade en del tid mellan jobbet och middagen, så jag tog bussen till Oslo City för att köpa tunna strumpbyxor och kolla lite i butiker. När jag gick förbi MAC butiken såg jag att de fått in deras samarbete med Nicopanda, så jag kollade in den. Jag testade en del läppstift, men färgerna passade inte mig alls. Såg verkligen meh ut tyvärr. 
Istället köpte jag innehållet i den här gulliga asken. 

DSC_5277
En liten väska och tre borstar med den gulliga pandan i toppen. Borstarna är nästan för fina för att användas, men de är så himla mjuka och jag har en del andra borstar från MAC som jag är nöjd med så jag kommer nog använda dessa också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...