tisdag 8 maj 2018

En onsdag i slutet på april

Hittade bilder från en dag i april som jag glömt visa upp. Var en väldigt mysig dag som jag gärna delar mig av.

P4250007
Jag började riktigt tidigt den här dagen, för jag skulle och hämta ut mitt pass på svenska ambassaden här i Oslo. De har oftast bara öppet mellan kl. 10-12, men onsdagar har de även öppet 14-15. Efter att jag hämtat ut passet skulle jag möta Martin i stan och kika omkring lite grann.

P4250009
Jag hade på mig jacka från Kappahl, klänning från Modcloth och väskan är en Cult Gaia Ark.

P4250011
Vi har haft en del problem med våra högtalare som vi köpte för inte så länge sen. Martin var på deras butik på Torshov för att lämna in dem. När han var färdig är gick vi en tur längs Akerselva som hade massa vatten.

P4250015
När vi kom till mathallen bestämde vi oss för att fika lite grann. Vi hade först tänkt paj, men det stället hade stängt igen, så vi fick gå någon annanstans istället.

P4250016
Världens finaste man.

P4250019
Blir så himla glad av klänningen, men färgen är lite mörkare och grönare IRL.

P4250020
Det var så himla dammigt i fönstret, men undrade mest om det blivit så av tid eller om det var fuskat dit.

P4250024
När vi blev hungriga gick vi till Burger Bar som ligger i Opera passasjen för att äta middag. Efter middagen mötte Martin några vänner för att gå på bio och jag for hem för att sova bort min förkylning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...