måndag 4 september 2017

Veckosammanfattning vecka 35

Hej. 
Känns så himla märkligt att september är här. Det var varmt när vi reste till England och väldigt höst när vi kom hem igen. Jag har till och med börjat använda leggings och strumpbyxor nu. Det är så hemskt kallt om morgon, i skuggan och kvällen nu. Plus att folk ser lite konstigt på mig när jag går barbent och utan jacka. 
Förra veckan var kort i och med att vi kom hem från England på tisdagskvällen. Det blev en del dubbeljobbing, både dagsjobb och kvällsjobb, men det gick fint. 
På fredagen var jag, Martin och en väninna på Granittrock här i Groruddalen och såg på Honnings barna och Seigmenn. Lördagen så jobbade jag först och var så på födelsedagsfest. Söndagen gjorde jag ytterst lite, skrev alla inlägg från England, gjorde lite förskolejobb och spelade massa Sims. 

Den här veckan är det en del kvällsjobb på förskolan, är personalmöte och föräldramöte. På fredagen är det utomhusbio som verkar intressant. Annars har jag inte all världens med planer egentligen. 

Här är de få bilderna jag tog förra veckan. 

 En dag hittade vi en lös planka i staketet. Tog en bild för generell dokumentering och skruvade så fast plankan lite försiktigt tills en vaktmästare får ordnat det bättre. 

Lördagen var jag först på jobbet och sen skulle jag på födelsedagsfest. Jag hade på mig min nya klänning från Lazy Oaf och nya skor från Dr Martens (de dyker upp senare en gång). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...