onsdag 20 september 2017

Dr Martens 1461 Rainbow glitter

För ca en månad sen såg jag ett par glittriga boots på Dr Martens instagram flöde som jag kände direkt att de behöver jag. Det var deras Paschal 8 håls skor, men när de ett par dagar senare släppte en ny bild på de låga 3 håls 1461 modellen kände jag att det var himla passande att jag skulle till England ganska så snart. 

I London var det ett par butiker jag ville genom, bland annat en eller annan Dr Martens försäljare. När vi besökte Lazy Oaf så visade det sig att de hade de glittriga, låga skorna inne. Så då fick ett par till mig och ett par till min lilla syster följa med hem. 

P8310444
Kartongen klarade inte flygresan särskilt bra, men i huvudsak att skorna gjorde det. 

P8310445
De är så otroligt fina. Glittrar som bara den i solen. 

P8310447
Tyvärr klarar dom inte vatten så himla bra och de ska inte putsas, men så länge man använder en vattenavstötande spray ska de klara sig fint. 

P8310450
Jag ska verkligen försöka ta hand om dessa väl så att de håller länge, länge. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...