söndag 2 december 2012

Lördagsmys

 Tvingade med mig herrn i huset på inredningsshopping igår. Han bryr sig inte så hårt, men jag gillar när han säger till om det är något han gillar eller inte.

 Det var ruskigt kallt ute så efter någon timma blev det fikastopp hos älskade WB Samson för varm choklad och deras fantastiska chokladtårta.


Martin lekte lite grann med kameran.

 Vid fem tiden for vi hem till min mamma för smörgåstårta och vanlig tårta. Min syster fyllde 20 år i november, men då var hon inte här. Så vi firade henne nu istället. 

 Efter den goda smörgåstårtan spelade vi spelet apples to apples junior. Väldigt trevligt familjespel. 

 Efter att mamma och min minsta lillasyster krossade oss totalt i apples to apples var det dags för tårta. Mamma brukar göra superfina tårtor. När jag fyllde 17 år fick jag en Hello Kitty tårta.

 Jag och födelsedagsbarnet i fina hattar. 

 Sen så for vi hem till mig och sambon för lite dricka och lyssna på musik innan vi for vidare ut. 

 Johanna. 

 Min superstiliga sambo Martin. 

Den bästa bilden på mig efter att vi for ut. 

Hade det jättetrevligt ute. Nu när min syster är 20 år passade vi på att fara till andra uteställen än det vi brukar. Vi hamnade på ett ställe där vi var tills klockan slog halv tre. Där blev det massa dans och drickande, och fjantande. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...