lördag 29 december 2012

Saker jag ser fram emot till med 2013

Att resa mera. Jag vill se mer av Europa, jag vill till Paris och tillbaka till Krakow, gå på Londons gator igen och kanske prova en öl som kommer smaka äckligt i Berlin och se mig runt på någon gata i Spanien. Se Red Light District i Amsterdam bara för att, fotografera gotiska statyer i Budapest och fotografera Vasilijkatedralen i Moskva. Som sagt, bara resa runt och se mer. 

Träna mera. Måste ta tag i träningen igen. När jag väl är på gymmet älskar jag det och kan vara där i många timmar och bara träna och filosofera. Men att ta sig dit går trögt, riktigt trögt. Det ska det bli ändring på har jag bestämt. 

Prova på mer saker. Jag måste sluta vara negativ till nya saker. 2013 får bli ett prova på nya saker år, litet som stort. Om det så bara är att prova en ny maträtt eller byta ut hela garderoben mot något nytt så får det vara så. 

Jag ska bli bättre på att dokumentera fester och andra trevligheter jag är på och sedan bli bättre på att få ut alla bilder och in i ett fotoalbum. Kanske göra en fotobok för varje år som går. Det hade varit trevligt. 

2013 kommer bli ett fint år hoppas jag. Med massvis av skratt och jag hoppas det blir massa minnesvärda stunder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...