måndag 17 december 2012

En lördag

 I lördags trotsade vi snövädret och tog t-banan in till stan och se the Hobbit.

 Vid Jernbanetorget var det någon som hade hängt upp massa origamifåglar. Himlans fint. 

 Efter många om och men kom vi fram till rätt biosalong och missade bara fem minuter av filmen. Nästa gång jag bokar biobiljetter ska jag se till att jag bokar rätt.

Efter filmen var vi hungriga, så vi gick till en resturang på Majorstuen som jag helt glömt bort namnet på.

 Här är världens finaste sambo. 

 Jag i lördags. 

 Båda åt varsin club sandwich som var väldigt god. 

När jag kom hem bytte jag kläder och sminkade mig lite mer för att sedan fara ut och fira en kompis som fyller år. 
Jag tog på mig min nya klänning från Asos. Halsbandet är från H&Ms Fashion Against Aids 2012 kollektion.


 Hon hade bokat bord på ett ställe som heter La Boheme. Helt ok ställe, men de var duktiga på att laga mohjitos som var utmärkt sura. 


Jag och födelsedagsbarnet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...