lördag 8 december 2012

Julhandel med syster

Idag så mötte jag upp min lillasyster för en liten tur på stan. Jag behövde lite mer julsaker som pepparkaksformar till pepperkaksbakningen imorgon, en duk, varma strumpbyxor och lite annat smått och gott. 


 Massa fint julpynt inne i stan.

 Min nya köksduk. Den är en himla fin mörkblå färg, den ville bara inte bli bra på bild.

Köpte ett fat hos Åhlèns. Kollade på den sist jag var där men tvekade. Nu fick den följa med hem och där passar den bra. 

Jag idag. Trivs så himla bra i min nya klänning som jag köpte för någon helg sedan. Tyvärr är det alltför kallt för en tunn klänning, men den funkar fint till byxor också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...