onsdag 19 december 2012

Måndags kvällen på båten

 Efter många timmar i Köpenhamn besökte vi poolområdet. Jag i min glömskhet hade glömt badkläder, så jag fick hyra en otroligt sexig, blå urtvättad sak. Vi simmade massvis, så otroligt härligt det är. Sen så badade vi även en del i bubbelbadet.
Efter badet  hämtade vi ut pengar och växlade dem och besökte arkadhallen för att skjuta lite grann. Vi provade först ett Terminator spel, men siktet där var ute och cyklade, så vi provade ett annat som var mycket roligare. 


Efter en bra stund och några hundra kronor senare var det dags för middag. Och vilken bra middag det blev. 

 Min stiliga pojkvän. 


 Jag åt en skaldjurssoppa till förrätt. 

 Min varmrätt var vaktel med potatismos. Jag tyckte fågeln var så svår att äta, den var så himla liten och jag var rädd för ben.

 Martin åt något jättegott jag inte kommer ihåg namnet på. 

 Till dessert blev det äpple Charlotte med fantastisk kanelglass. 
Vi satt och åt över 1,5 timmar, men det kändes inte som det. Vi pratade om allt och inget, var vi ser oss om några år och vad vi tycker om livet allmänt. 

 Vi besökte det ena diskoteket där det var noll och inga personer en bra stund. Men det gjorde inte så mycket. Vi drack goda drinkar och fortsatte vårat prat om allt och inget, och då speciellt musiken som spelades. Väldigt kul.


2 kommentarer:

  1. Ser ju riktigt härligt ut, men jag saknade en bild på den sexiga blå ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha då hade jag varit tvungen att censurera bilden en del ;-) jag är glad att det bara var främlingar på båten om vi säger så...

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...