torsdag 6 december 2012

Denne gangen var jeg lur, jeg sa ikke at snøen skulle være til kjelken min


Om det är något jag gör med barnen på mitt jobb så är det att läsa böcker och berätta äventyr. Det är inte bara en bok om dagen som vi läser eller ett äventyr som de hör på, det är många. 
Vi har ett bibliotek på dagiset och en hel del på våran avdelning, men de böckerna har vi läst många gånger om nu. Det tyckte jag att vi behövde förändra på. Så när jag såg en bok med Disney-äventyr och en bok med massa julberättelser kunde jag inte låta bli att köpa hem dem. Allt jag hoppas på nu är att barnen ska gilla dem, de också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...