tisdag 25 december 2012

Min julafton

Igår blev jag och Martin upphämtade av mammas sambo som skjutsade oss hem till dem för att äta gröt och öppna lite julklappar.

 Här är min syster och familjens julgran. 

 Innan maten drack vi massa glögg. 

 Jag och Martin (och min skojare till syster. Moget gjort)

 Mina julklappar från familjen. Vi fick även pengar till en soffa som ska bli köpt nu snart. 

 Vi spelade Dixit som jag och Martin gav till min familj. Väldigt trevligt spel. 

 Det är så otroligt fina bilder.

 Min yngsta syster hade inte bara lite tur som fick det stora paketet. 

Sen slog klockan tre och det var dags för Kalle Anka och hans vänner. Vi hann nästan se färdigt hela programmet innan vi blev hämtade av Martins bror. Vi skulle nämligen äta middag och öppna resten av julklapparna hemma hos hans familj. 

3 kommentarer:

  1. Ja men sådanna saker kan jag förstå att man väljer sig att ge sig ut i mellandagarna! Soffor kostar ju en del och då kan man verkligen göra riktiga fynd..

    Men klädaffärer och liknande känns bara överskattat.. Men det är väl jag kanske bara..

    Men som sagt, om det gällde en soffa eller något sådant så skulle jag nog gärna kunna tänka mig att ge mig ut. och ja, imorgon ska jag ju testa på att kika på hästsaker så! Den affären ligger ju en bit från stan så förhoppningsvis är det inte så mycket folk!

    Tack, den var bra! :) God fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder, verkar som en riktigt bra jul. och vilka fina presenter du fick med. Ska kolla upp det spelet (Dixit) jag älskar spel :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :)
      Spelet är verkligen värt att kolla in :) Himla kul och lätt att lära. Det enda svåra är poäng systemet. Men man kan nog göra ett eget som är lättare.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...