fredag 28 december 2012

2012 januari-februari-mars

Då var det snart dags för ett nytt år och jag tänkte gå igenom året som var. 2012 har varit ett himla fint år måste jag säga. Det har hänt massvis och jag har gjort mycket och varit med om ännu mer, mycket har jag säkert glömt. 

Låt oss börja med årets första månad, januari:

Januari blev det inte många blogginlägg. Jag var upptagen med att vara med Martin och leta lägenhet. I slutet av månaden fick vi napp och flyttade ihop i den lägenheten vi bor i nu. Januari var en enda stor packa och flytta månad. 

Jag på nyttårsafton

Februari

Februari fortsatte lite grann med januari med hela flyttningen. Är så mycket som ska ordnas med. 

Jag umgicks massa med min syster och vi kollade in en del möbelaffärer och var på andra äventyr. 

Vi fick tussilagos redan i februari, våren var väldigt tidigt ute. Inte illa det för en som älskar blommor och klänningar.

Mars

Jag bakade Hello Kitty-cupcakes som smakade hallon och var väldigt rosa. 


Jag fastnade för origami och vek en mindre garderob. Ska leta reda på den boken och fortsätta, origami är himla kul. 

I februari hade vi tussilagos och i mars hade vi fjärilar. Helt fantastiskt. 

Vi hittade ett fantastiskt cafe med chokladtema. Tyvärr så har det cafeet blivit en bar nu. Så kan det gå.






Jag och Johanna for och såg på bandet the Drums. En enda stor dansfest. En otroligt fin kväll.


Jag var på promenad med familjen när allt hade frusit till is, och jag valde att gå med converses. Det var en spännande promenad, och mer spännande blev den när vi skulle ner en isig backe. 



1 kommentar:

  1. sv: Ja de blir en himla skillnad!! Tyckte först primer och sådant var onödigt, men sen testade jag och nu kan jag knappt förstå hur jag klarade mig utan de haha!:)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...