onsdag 19 december 2012

Shopping i Köpenhamn

Strøget var en trevlig gata. Gillar hur det var blandat dyrt med billigt. Tyvärr är det en hel del av detsamma butiker längs Strøget som vi har hemma. Men samtidigt så är det en del annat också, som Sephora, COS och Urban Outfitters. 

 Fick med mig en otroligt fin klänning från Urban Outfitters. Dock så ska jag göra någon liten ändring på den, då den blev lite väl kort på mig, men inte tillräckligt kort för att vara fin till byxor.

Jag fick med mig en fantasikt fin anteckningsbok från Urban Outfitters med cyklar på. Det får bli min nya bok att skriva listor och andra hemligheter i.

Jag besökte en fantastisk chokladbutik, som jag besökte förra året när jag var i London. 

 Jag fick även en ask med julchoklad.

Varje bit hade jultema, väldigt gulligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...