fredag 14 december 2012

Årets sista arbetsdag

Idag är det dags för sistsa arbetsdagen för iår. Ska bli härligt att ha ordentlig semester med massa trevligheter  inplanerade än att vara ledig och bara sita och vänta på ledsamheter som begravning och sådant. 

Det blir inte en lång arbetsdag, så det kommer nog att gå fort den här dagen. Sen så blir det att mysa och njuta ordentligt av julen med ännu mer julbakning, köpa julklappar, fester och julbord och även en resa till Köpenhamn. 

 Idag har jag på mig min skjortklänning från Mink Pink jag köpte i London förra året och min mysiga angoratröja från Monki.

Och här har vi mig, hej hej. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...