fredag 30 november 2012

Sista november

Bild från google

Just nu händer det inte så mycket spännande under dagarna. Det är papper som ska fyllas ut och skickas in till diverse ställen, paket som väntas på och ett december som håller på att planeras dag till dag.
 December kommer till att bli en månad med massa spännande saker, massa ledighet, julbord och födelsedagsfester, god mat och bra sällskap, och presenter. 

Jag har en känsla av att december det kommer att bli en fin månad det. Och helt ärligt är det precis det jag behöver just nu. 

2 kommentarer:

  1. SV: Visst är det härligt :)

    Åh, analogt det låter roligt! Har några analoga kameror hemma men jag har faktiskt aldrig testat dem tråkigt nog. Måste helt klart testa att fota analogt i framtiden, verkar roligt :) Jobbigt skaffa film och sådant bara! Man blir lite bortskämd med digitalkamera, haha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Analoga kameror är fantastiska :) Film köper jag billigt i Sverige, är himlans dyrt här i Oslo, eller så beställer jag från lomography.com. Framkallning är lite trixigare än att få tag på filmen, sorgligt men sant.
      Det är alltid en lite spänning att man inte vet hur bilderna blir förrän man har framkallat dem :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...