måndag 26 november 2012

Lördagsmys med syster

 I lördags mötte jag upp min syster för att gå en vända på stan. Hon fick hjälpa mig se ut julgardiner och annan julpynt. Jag har en del från när jag bodde hemma, men det fattas en del ändå. 

 Karl Johan var julpyntad och fin. 

Efter att vi kollat på diverse julgardiner och andra prydnader besökte vi några second hand butiker, men hittade inget spännande. 

Tyvärr hittade jag inget som jag behövde, men än är det inte dags för julpynt hemma, tack och lov. 

1 kommentar:

  1. Svar till christina:
    tack så jätte mycket =D ja e riktigt stolt över dom alla och jag har fler på gång som ska upp ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...