tisdag 13 november 2012

Instagram oktober

Så här såg mitt Instragram ut i oktober. Tyvärr missade jag nästan hela hösten i Oslo med alla fina färger för jag fick kasta mig på ett flyg till Skellefteå och vara där ett par veckor. Där var hösten redan färdig för längesen och nu när jag kom hem till Oslo så var hösten färdig här. Typiskt. 

1. Oktober började med fina orangea, röda och gula blad
2. Partytälten på jobbet blåste omkull
3. Kanelbullensdag
4. Ett snabbt besök i Luleå över en helg
5. Knallblå himmel
6. Nya skor från Monki
7. Vad som händer när nya platåskor från Monki möter en stor sten
8. Världens bästa chokladtårta från W.B Samson
9. Våra nya legofigurer, Harley Quinn, Joker, the Riddler, Batman och Robin.

1. Frunch på Ikea
2. Hembakat bröd är bäst
3. Flipperspel hos Tilt
4. Middag
5. Pojkvännen är kreativ på sitt jobb
6. Fantastiskt fint träd
7. Biljardspelning en lördag
8. Frunch hos Starbucks
9. Min fina packning

1. God förrätt
2. Renfilè till varmrätt
3. Bästis leker med tändstickor
4. Lejonströmsbron en kall lördagsnatt
5. Köper ett mindre lager med film
6. Jag
7. He he he
8. Nya hudvårdsprodukter som är fantastiska
9. Myskväll hos farmor och farfar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...