söndag 1 mars 2009

Mycket växelpengar

Hur gör ni med småpengarna som blir över från då nu handlar? Jag lägger mina i en lite rosa burk från Ikea. den är fylld till hälften nu, så jag kunde inte låta bli att räkna hur mycket det faktiskt var. Och just nu så är det 340 kr. I småpengar. Det får bli att gå förbi banken och växla in dem. Eller ta med lite i fickan och kasta på folk som man stör sig på. Eller släppa ner från en hög byggnad. Eller som Jörgen säger, mitt startkapital till då jag flyttar hemifrån. Allttid bra med lite småmynt då.


Just nu är det reklam, men annars är det Gossip Girl. Riktigt riktigt bra faktiskt. Sen blir det att först plocka lite inne på rummet och sen läsa lite ur När jag hör din röst, är inte riktigt klar med den.

Imorgon blir det stan med Jenna och kanske Malin. Då får vi se vad jag kommer hem med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...