lördag 7 mars 2009

Natti natt

Sitter och ser på Bad Company, men på något sätt har jag missat typ halva filmen. Men Enligt min syster så ska vi ha den någonstans här hemma, så det löser sig nog.
Imorgon blir det att stiga upp extra tidigt för att börja städa på rummet inte möblerna ska byta plats. Simon behöver ju inte veta hur mycket saker (skrot) jag egentligen äger. Har blivit riktigt duktig att utnyttja alla skrymslen och vrår. Och förhoppningsvis kommer jag att finna det ena än det andra (Har borta min Underworld Evolution film (om jag lånat ut den till någon, snälla säg till) och en svart tunika). Och nej, jag har inte varit slarvig och slarvat bort dem, bara misslagt dem någonstans...


Men nu snart är det dags för mig att gå i säng.
En rättså gammal bild. Tog jättemånga som blev väldigt bra i kameran, men som så fort jag lagt in dom på datorn blev superdåliga. Men det är nog bara vad jag tycker xD Men den dagen var så himla supefin. Snön låg på träden och buskarnas grenar, så grenarna blev vita och fina. Och nej, jag har inte rökt på, jag kände mig bara lite ....

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är, när du är klar med ditt rum så kan du komma till oss och röja vårt garage och förråd :)

    SvaraRadera
  2. "(Har borta min Underworld Evolution film (om jag lånat ut den till någon, snälla säg till"

    Tja, vi båda vet ju att det inte är helt omöjligt ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...