fredag 6 mars 2009

Fredag

Goddag. Hade tänkt att skriva ett inlägg innan jag somnade. Men mitt internet verkade visst inte fungera kvart i två imorse. Jag låg och läste en väldigtbra bok, Babbeldrotningen av Meg Cabot (En prinsessas dagbok ni vet?). Och helt plötsligt var boken slut och tiden var väldigt sent eller tidigt....
En sak som jag märkte igår då jag gick hem från älsklingen halv elva på kvällen var att det var tyst och lugnt. Riktigt mysigt. Är jag den enda som hatar att stöta på folk då man är ute och går? Det är som att dom kollar och dömer en... Äh, mest troligen är jag bara paranoid (det vore inte första gången...)
Idag kommer det inte att hända så mycket. För tillfället sitter jag barnvakt till Maya. Jörgen är och skjutsar en massa folk idag, så då fick jag ta hand om henne...

Sen så funderar jag på att tona håret. Är inte så mycket för färgning längre. Men är man naturligt blond så biter iprincip allt på håret, så det blir som färgning ändå. Är nästan helst säker att det blir en liknande (eller samma) toning som jag använde första gången jag tonade håret. Har för mig att den hette Indian Summer. Men jag är inte riktigt säker. Den är inte jätteröd, men helt lagomt röd. Sen så har jag för mig att den försvann helt. Vill inte att håret ska bli missfärgat heller ;) Nejmen, så nån gång i helgen blir det att fara och köpa toniingen ;) Då vet ni det :)

Och nu ska jag inte göra så jättemycket.. Ska jag vara helt ärlig är jag sjukt trött xD så mest troligen kommer jag somna igen snart ;) Så som sagt, om det är förvirrande så är det för att jag är trött :/ Då vet ni ;)

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig kväll, bara ligga och ta det lugnt. Själv så ska vi på kalas och sedan ska jag bara kolla på tv och äta en massa godis.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...