måndag 2 mars 2009

Måndagsshopping

Jag vet, mitt shoppingbeteende är inte hälsosamt, men jag gillar det.
Världens bästa torrschampoo. 45 kr på Åhléns

Ett par ballerinas fick följa med hem från Din Sko

149 kr Gina Tricot
129 kr Gina Tricot
Det var trevligt på stan idag med Jenna och Malin ;) Vi sprang i butiker och åt på Subway, sprang lite till och sen for jag och Jenna hem till Simon. Där mosade Simon Jennas rygg och jag nördade The Sims 2. Sen läste Jenna en hästbok och Simon snarkade sött. Därimellan hann Jenna inse hur mjuk Simon var att ha som madrass och han hann inse att Jenna låg på hans kissblåsa.
Sen huxflux var klockan nästan fem, så jag och Jenna gick hem till mig för att äta middag. Efter maten såg vi på ett inredningsprogram på trean (tror jag). Och nu lyssnar jag, Jenna och Simon på HelloGoodbye - Here (In Your Arms), Jenna är på sackosäcken och Simon ligger i sängen. Malin är på Coop och är nog här om en halvtimma. Sedan bär det iväg till Handlarn för att köpa onyttigt och hyra en film.
Det var det som hände och kommer att hända idag.
Hoppas du får en trevlig kväll ;)

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...