fredag 27 mars 2009

Shopping

Snart är dagen äntligen slut.
Har påbörjat mitt andra historia arbete om Auschwitz/Birkenau. Har suttit och kollat på diverse bilder, och en sak ska ni veta, man mår inte bra efteråt... Hoppas jag klarar av att sriva arbetet....

Sen till roligare saker, shopping. Blir ju som sagt stan efter skolan med Jenna. Men jag ska ta det lugnt, vi har ju inte fått studiebidraget än. Men jag har typ 400 kr på mig just nu + väldigt lite pengar på krtet (läs mindre än 20 kr). Men det hindrar inte mig från att spendera. Det blir inte väskan jag såg inne på Pixie's utan en jag såg inne på Gina Tricot istället. Lite billigare. 300 kr för att vara exakt. Sen så ska jag köpa ett spel till mitt PSP. Loco Roco 2. Ettan var helt underbart ;)

Så ser väskan jag har tänkt mig. Den är inte stor, men väldigt gullig.


Trailern till spelet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...