lördag 28 mars 2009

Sjukt jäkla trött...

Att gå och lägga sig halv två för att sedan stiga upp igen halv åtta på morgonen var ingen häjdare alls... Just nu vill jag bara krypa tillbaka under täcket och somna om. Men jag ska ju följa med Simon till deras stuga, så då underlättar det ju en hel del om jag är vaken xD
Vi ska fara ut med skotern och tydligen pimpla. Det blir nog superbra ;) Så nu på morgnen har jag varit i vårat kaos eller förrådet. Behövde leta åt min flytoverall och ett par bra vinterskor. Jag har då hittat åt flytoverallen i alla fall...
Nu ska jag leta reda på de där skorna så jag är helt klar. För jag har ingen aning när vi ska fara. ch blir det vid elva-tiden blir jag ledssen i ögat.....

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...