onsdag 18 mars 2009

Äntligen vår

Jag vet, hä är det fortfarande en jäkulst massa snö, men solen skiner och fåglarna kvittrar då är det faktiskt riktigt enkelt att se bort snön. Faktiskt. Sen så att jag tjuvbörjat med våren är ju en helt annan sak. Men att ha på sig ballerinaskor då det är slaskigt värre ute, är faktiskt ingen bra idé har jag upptäckt. Dels så blir man väldigt fort blöt om fötterna, dels så ser man lite lustig ut i våraktiga kläder redan nu. I alla fall om man bor här uppe.
Håller på att drivas till vansinne. Skriver CV + personligt brev. CVt är typ klart men jag kämpar med det personliga brevet. Inte roligt alls...
Får se om det blir att ta tolvan hem idag... Mest troligen blir det så ;)
Och på fredag blir det bio, EN shopaholics bekännelser. Älsklingen bjuder, snällt va ;)? Sen så ska kanske Malin med, men Jenna hade inga pengar (tyvärr)...
Nä nu ska jag fortsätta med det personliga brevet...


EDIT
Jag blev fast på skolan trots allt. Suger inte bara lite grann heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...