onsdag 4 mars 2009

Gratis godis

Nu har jag fått hem min andra eftersendelse av gratis godis. Men den här gången gav jag allt till Simon ;)

Får se om jag ska fortsätta samla ihop godis därifrån, det är ju trots allt väldigt lätt....


Annars så gör jag inte så mycket. Har mest legat och läst ur Ljudet av ditt hjärta. Är väldigt snart klar med den boken och då blir det att börja på nästa bok jag har här hemma, Babbeldrottningen. Har ingen aning om vad den handlar om, men den blir nog bra.



Hängde in lite ren tvätt i garderoben och då upptäckte jag en t-shirt som jag inte kände igen. Det var en likadan som den blå från Gina jag köpte i måndags, men den var svart. Men jag hade inget minne av att jag köpt en sådan t-shirt tidigare, så jag började leta igenom mina gamla kvitton. Och jag hade tydligen köpt den t-shirten. Den 19/2 för att vara exakt, men jag har inget minne av det. Inte positivt. Så nu blir det nog en shoppingpause för mig. Behöver ingenting den närmsta tiden...


Hoppas din dag inte är lika förvrrande som min ;)

2 kommentarer:

  1. Det kan ju vara negativa effekter av ditt shopping missbruk ;)

    SvaraRadera
  2. Gratis godis låter ju inte helt fel. Kul också att du får det direkt hem.
    Kanske är dax för ett brake i ditt shoppande nu när du börjar glömma saker som du shoppat ;)Lite kul också att glömt att du handlat tröjan :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...