måndag 23 mars 2009

Våfflor

Jag vet inte varför, men jag fick för mig att gå hem idag. Visst jag är hemma ungefär samtidigt som bussen, det är ju bra. Men att gå ute nu? Nja, inte i ballerinaskor i alla fall. Sen att det snöade jäkel idag hjälpte ju inte det minsta lilla. När jag kom hem liknade jag tydligen häxan i Narnia. Kändes ju inte precis positivt. Min svarta jacka var vit av snö. Kallt och blött var det...Märk ögonfärgsskillnaden på bilden av mig. och nej jag har inte redigerat den...
Men då jag kom hem var det våfflor till middag. Det är ju tydligen våffeldagen på onsdag, men det hade vi idag. Så nu kommer min mage att protestera. Grädde ingår inte bland det jag helst äter...
Sen så hade jag fått ett brev hemskickat. Och gissa om dom var nyfikna här hemma. Fast det innehöll bara ett paket lösnaglar som jag fått hemskickat från Gratis Make Up. Var något erbjudande dom hade där. Saken är ju bara den att jag använder ju inte lösnaglar så gärna. Men jag kanske gör ett undantag nu ;) Och använder dom alltså.
Modellen är lite kortare naglar.... Superfint om själva naglarna vre lite snyggare ;)

2 kommentarer:

  1. MMMM....gott med våfflor. Vi tjuvstartade också i dag och åt våfflor med grädde och sylt. GOTT!!

    SvaraRadera
  2. Va gott det lät med Våfflor, jag vill ha, sen får magen säga vad den vill!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...