fredag 27 mars 2009

Jag har fått skavsår på ställen jag aldrig haft skavsår på förut...

Och nej, inge snusk nu. Jag har fått skavsår på undersidan av hälen, vilket är ett nytt ställe för mig. Så det var inte så farligt ;)
Dagen har varit riktigt trevlig faktiskt. Fick reda på vad vi ska göra till veckan och det var inte så farligt. På måndag ska jag vara med en IV grupp som kommer på besök, efter skolan blir det att umgås med klassen (ingen fest faktiskt) och efter det blir det att höra på föreläsningar mellan 19:00 - 21:45. Vilket inte är lika underhållande, med tanke på att jag brukar sova då förläsningarna slutar. ... På tisdagen skulle min klass följa med en grupp från Edelvik och pimpla. Så länge det är bra väder är jag nöjd.
Sen så hamnade jag på bussen. Och det var en dryg färd in till stan. Men väl inne i stan väntade en Jenna på mig. Vilket jag tyckte var superbra ;) Sen så gick vi till Ica för att se om jag hade nå pengar på kortet. Vilket jag hade. Hela 5,77 kr faktiskt. Jag vet att du blev lite impad där ;)
Sen så gick vi tll Game för att jag skulle köpa spelet (se inlägget innan). Men jag hittade det ingenstans. Vilket sög rättså mycket. Så sprang mkring inne på CK ett tag för att sedan gå till Gina för att köpa väskan jag sett tidigare.
Sen sprang vi vidare och fjantade oss. Då vi var inne på Åhléns ringde Simon och undrade m vi ville äta lunch med han. Och det ville vi ju. Så vi begav oss till Dallas för att äta pizza (Simon är ju anti Subway...). På väg till Dallas träffade vi på mamma, Maya och hela mammas dagis (typ). Efter maten gick vi till Bokia så jag kunde köpa näst sista serieboken i Hellsing-serien (vilken jag redan har läst ut...).
Sen så var vi duktiga och gick hela vägen hem till Simon (därav de udda skavsåren). Jag och Jenna var hos Simon och fjantade oss ett tag, men sen blev klockan nästan middag så då gick vi hem.
Tyvärr så var vi proppmätta från lunchen, så det blev inte mycket middag för oss. Jag åt lite sallad och Jenna åt faktiskt bra mycket mer än mig.
Så nu sitter jag i soffan och jäser, om ett tag ska vi faktiskt hem till Malin för att se på film och mysa. Skönt med lite omväxling.


Väskan jag köpte idag. Liten och praktisk ;)


En skolåda inne på Din Sko. Nästan så att man köper skorna enbart för lådan.


Ett par Converse-wannabes i gulligt mönster inne på Wedins (heter det så än?) 249 kr för dom (20% rabatt fram tills 5/4)


Ett par Vans-wannabes inne på Wedins för samma pris som de vita.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...