onsdag 11 mars 2009

Ställ om klockan tack

Jag vill at tiden ska bli i alla fall tio i fyra, bäst vore om tiden hux flux blev fem, för då är jag hemma ;) Men just nu duger tio i fyra.
Eftermiddagen har varit helt värdelös. Skulle leta reda på sponsorerna tvåorna hade lyckats fixa. Det var bara ett litet ynka problem, det var en ihop mix med alla linjerna och inte bara från jakt. Suck. Och självklart ska tvåorna ha praktik, så dom kan man inte prata med... Men det löser sig nog. Finns ju nästa vecka xD (Kom just på firluftsdagen imorgon).
Ska bestämma en tid Malin och Simon ska komma itll mig. Jenna följer med hem nu på direkten ;) Måste hitta åt kameran så jag kan ta lite bilder från ikväll och lägga ut ;) Det lär bli jag som bakar och stökar fram och städar och Jenna och Simon som slickar skålar och Malin som tittar på. Den tjejen är lite udda, hon äter inte choklad. Inte minsta lilla bit slinker ner, inte ens ibland. Men då ser hon ju ut som gör också. Men glassen borde kompensera det hela? Äh, bra ämnesomsättning har hon i alla fall, den där Malin ;)
Men pepp på att komma hem är jag som sagt. Jenna har ju inte sett hur kaoset ser ut nu.
En glad tanke som precis slog mig, det finns mazariner hemma. Mums. Inte hälsosamt xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...