måndag 2 mars 2009

Staaaan

Håller på att göra mig klar för att fara till stan. Blir att ta fem i elva bussen :)
Jag tänkte egentligen inte sskriva så mycket mer (otroligt nog).
Jo, jag tänkte bara påpeka en sak. Jag gillar inte att gå in i gamla inlägg om jag har skrivit fel. Men ibland gör jag det ändå, men inte nu.
Som Jenna påpekade så fint i förra inlägget då jag skrev att 'hon gick ut som toppstudent och utan kille (han visade sig vara ett svin)' och jag skrev att jag hade liknande planer. Men endast om studierna. Min Simon är inget svin alls.
Då vet ni det ;) Så tro nu inte att jag har tänkt att dumpa Simon, för det kommer inte att hända.
Hoppas du får en trevlig dag, vare sig du har lov eller är tillbaka i skolan eller inte jobbar ;) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...