lördag 28 februari 2009

Fredagsshopping

Sorry för ingen uppdatering igår. Jag spenderade fredagskvällen med Simon, så då ville jag inte blogga ;)
Sprang runt på stan ett tag igår. For förbi bokrean på Åhléns och Köpte Ljudet av ditt hjärta. Köpte När jag hör din röst får någon dag sedan, så jag tänkte passa på att köpa trean redan nu.
Sen gick jag till Kicks för att kolla om nya Escadaparfymen hade kommit, och det hade den. Den luktar ortoligt gott, så gå och köp en ;) Dock så köpte jag min på Åhléns så man fick med en handväska. Har alla sommarparfymerna + handväskor förutom den första. Aja... Årets väska är vändaber (se bilderna nedan)..
Nu snart ska jag fara på stan med min farmor. Måste hinna träffa henne och farfar innan dom far hem igen på måndag.


En leksaksmops vi hittade inne på Åhléns, fanns även en chiahuahua i en handväska till Jenna ;)

4 kommentarer:

  1. Din farmor skämmer bort dig XD

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha en liten söt Chihuahua <3

    SvaraRadera
  3. Cool väska,du verkar hitta så roliga saker när du är på stan.

    SvaraRadera
  4. svar till maria:
    Jag vet. Men då är jag där för ofta och vet oftast vad som finns var :S

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...