onsdag 11 februari 2009

Skogarna...

Blä. Har precis haft mitt första egna förläsning för skogarna. Och vet ni vad? Jag sög jäkel xD Jag stammade, blev röd (som vanligt) och osäker. Men jag klarade det utan att se på pappret. Nämnde jag att jag glömde nästan bort allt om mekanismdelen vi skulle ta upp? Inte bra gjort... Men sen så var ju inte dom de bästa att prata för heller. En satt och smsade, pratade i telefonen (samma person), dom sa nästintill ingentin gdå dom skulle prata. Ska jag fortsätta? Eller ska jag bara säga skogare så vet alla naturbrukare vad jag pratar om?
Men nu är jag klar och sitter inne i jaktboden igen med klassen och arbetar. Sen så att jag fixar med Spotify gör ju inget (A)
Men nu måste jag arbeta bra.

2 kommentarer:

  1. Jag tkr du är lite väl elak med skogarna >_<

    SvaraRadera
  2. Ha ha låter som en riktigt bra föreläsning.Ingen som sitter och stirrar förutom i mobilen :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...