söndag 8 februari 2009

Grekland nästa!

Då jag kommer innan för dörren börjar mamma prata om att kasta ut mig på grund av för lite tid hemma. Men det är bara på skämt (hoppas jag). Sen så började det allvarliga snacket. Vi ska fara till Grekland i slutet på april och början på maj. Bara så att jag hinner bli lite mindre röd till studenten.
Smsade med Jenna igår. Hon har förhandsbokat Twilight-filmen. Men den släpps den 29 april, vilket kommer att krocka med Greklandresan. Men då har jag ju något att längta hem till (förutom älsklingen då).

Tänkte lägga upp lite bilder snart på bland annat jackan som jag köpte i Luleå och sytt om och från bowlingen i fredags. Måste bara kolla att bilderna blev bra. Men om dom är lite halvsuddga får ni ta och härda ut ;)

Nu ska jag träna lite på Wii:et ;)

2 kommentarer:

  1. Härligt med Grekland.Sol och bad :) Vi var där (Kreta) för 2 år sedan och det var helt underbart. Blir lite "avis" på dig.

    SvaraRadera
  2. Jag kommer mobba dig jätte mkt för hur röd du är då du kommer hem :D

    Ska bli mysigt att ha Twilight på DVD :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...