onsdag 25 februari 2009

Oh god damn it!

Då hade man skrivit klart sin artikel och lämnat in den, och jag ver helnöjd. Men då var det nån som läste den och nu måste den skrivas om. Personen ifråga tog det som att jag försökte svartmåla denne, men jag skrev ju bara precis som jag kände och uppfattade. Oh god damn it. Så nu måste texten censureras. Så jobbigt. Men tror du att det blir bättre om jag bara tar bort namnet? Hoppas då det, för jag vill inte ändra. Jag kanske skulle ha skrivit ett handplockat namn från början....
Så dagen början med irritation och kommer att sluta med historiapluggning. Det är inte lätt att vara jag idag...

Edit: Det har löst sig nu. Från min sida iallafall...

1 kommentar:

  1. Du skulle ha skrivit "Maja" och i slutet göra en notis *maja är ett fiktionellt namn, person heter egentligen något annat*

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...