söndag 8 februari 2009

090208

Nu är Tim och Tina påväg hem. Dom ska ju tydligen det nån gång.
Vi har diskuterat lite över Greklandresan (som faktiskt kommer att bli av), hur vi ska bo, med vem och varför, vad vi ska göra när osv. Så det blir nog fin fint.

Eve från min klass var förbi en stund medans hon väntade på bussen in till Burtäsk. Så vi spelade lite SingStar. Och det gick väl sådär. Jag har sjungit fram bättre resultat, för jag kan inte precis påstå att det lät bra....
Då Evelina for så fortsatte jag att sjunga med Tim och min lillasyster. Då gick det lite bättre ;)
Sen så började Gossip Girl. Och det ville man ju inte missa ;) Dagens avsnitt var ju faktiskt bra. Men jag hade en känsla att jag sett till hon som spelade Agnes. Så jag gick in på imdb för att se vem hon var. Och efter många om och men fick jag reda på varför jag kände igen henne. Hon har spelat Kaitlin i O.C. Så då lärde man sig nå nytt.

Efter Gossip så fick jag prova spela Spore på Tims dator. Det var faktiskt riktigt underhållande. Säkert ännu bättre om jag kommer lite längre. Och ja, min varelse var stor, rosa med vingar.

Nu ska jag gå och lägga mig. Är jättetrött och det är en jobbig vecka framför mig;
Måndag: Skolan börjar om. Har viltvård och skötsel
Tisdag: Viltvård och skötsel. Ska prata inför jakt tvåan om Auschwitz
Onsdag: Prata inför skog tvåan om Auschwitz (ja, hela dagen) (Skogare ni vet ;) )
Torsdag: Mikrobiologi och engelska
Fredag: Historia. Farmor, farfar och pappa kommer hit. (Kanske) Bio + middag med Simon, Malin och Warro.

Jobbig vecka va?

2 kommentarer:

  1. Spore är ju typ smått roande!

    SvaraRadera
  2. Det lät inte som en jobbig vecka >_< tänk dig in i min sitts istället ! JAg har typ INGET att göra, å det håller på att knäcka mig >_< jag hade hellre haft en hel vecka planerad >_<

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...