torsdag 19 februari 2009

Tröstshopping..

Jag, Jenna och Malin fick lift in till Burträsk utav en av dom anställda på skolans mamma. Det var ju snällt. Så då tog vi halv trean istället för kvart över tvåan, men dom är i stan samtidigt... Vi passade på att gå förbi Konsum för att köpa lite förnödighiter. För min del blev det ett äpple, en cola och ett lypsyl från Lip Smackers med Coca Cola samk och lukt. Mums. Väl i bussen spårade det rejält xD
Då vi var framme i stan så halv sprang jag och Jenna och jag var inte det minsta smidig. Jag höll på att halka mitt på torget, sen så missade jag iskanten och höll på att ramla xD Osmidigt värre. Sen träffade vi på pappa. Vi skulle möta farmor, men hon dök aldrig upp så vi gick in på Game för att kolla om Sims 3 kommit. Men nej, såklart att jag inte ska ha sån tur att det släpptes nu, utan i juni. Så då vet ni vad jag vill ha i studentpresent ;) (men köp det helst inte, har som sagt förhandsbokat samlarexemplaret av det xD så ge mig pengar isåfall :) )
Så vi Gick till Gina för lite tröstshopping. Där blev det en enkel svart t-shirt. Den var super mysig (bild kommer senare).
Sen gick vi till H&M för att jag skulle köpa mer av den underbara torrschampoot jag köpt tidigare. Men nej, såklart att den inte fanns där. Så jag kollade på Lindex, och där fanns den ju inte heller. Så det var nära att jag tröstshoppade en mascara, men jag ångrade mig xD
Nu snart ska jag hem till älsklingen och äta middag där. Kommer hem igen imorgon tror jag...
Simons pappas familj ska skaffa en liten kattunge idag, klart att jag ska vara där ;) Bilder kommer upp imorgon, ska fara om fem minuter, har lite saker kvar att packa ;)
Men jag skriver kanske ifrån han då jag kommer dit :)

4 kommentarer:

  1. Shoppa är alltid lika kul, man hittar alltid någonting.
    Visste förresten inte att de skulle skaffa katt. Hmmm...kanske ett tecken på att jag pratar med min bror alldeles för lite, eller nåt sånt. Måste också säga att du är duktig på att uppdatera din blogg :)

    SvaraRadera
  2. Rackarns, jag som hade tänkt köpa ut sprit till dig som studentpresent XD

    SvaraRadera
  3. svar till thelema:
    ofta du skulle köpa sprit till mig xD du är ju emot alkohol 0.o

    SvaraRadera
  4. savr till maria:
    Dom har en vuxen och nu ska dom hämta hem en kattunge.

    åh :) tackar för berömmet ;) jag försöker uppdatera så ofta jag kan :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...