måndag 10 juli 2017

Veckosammanfattning vecka 27

Hej. Dags för en ny vecka och min sista vecka innan jag börjar jobba på ~riktigt~. Är lite smått nervös, men det kommer nog att gå bra. Det blir två väldigt lugna veckor innan det börjar på riktigt, vilket är skönt. Hinner lära känna barnen, kollegorna och lokalen innan jag måste började med planer och så. Kommer nog gå bra. Hoppas jag. 

Annars den här veckan är det massa jobb på mitt deltidsjobb. Jag och mannen ska en tur förbi banken och ordna lite med lånet på lägenheten, vi ska också kolla efter en ljudplanka till TVn. Men utöver det har jag inga planer alls, vilket känns bra. Behöver nog vila upp mig och förbereda mig mentalt innan nästa måndag. 

Tänkte visa lite bilder från förra veckan. 

 Måndagen mötte jag Martin inne i stan. På Stortinget t-banestation är det fina dikter uppsatt. 

 Vi var förbi Outland för Martin skulle köpa lite böcker till sommarläsningen. 

 Tisdagen jobbade jag på kvällen. Är trist att tänka på att det snart inte är ljust vid midnatt längre. 

 När jag kom till våran gård blev jag mött av en katt som ville mysa och bli skyddad från en annan katt. De stod och väste lite till varandra, men inget slagsmål. 

 Onsdagen var jag på bio med Martin, min bror och hans kompis. Vi var på förpremiären av nya Spiderman filmen. Gillade den. Var kul att se Spiderman som yngre, var mycket humor i filmen. 

 Torsdagen for vi och badade och grillade innan jag skulle till jobbet. 

 Jag jobbar nära ett köpcenter och köpte lite blommor under min rast. Väldigt fint med massa blommor hemma, men det var inge kul att stå uppe till efter ett på natten och fixa dem...

Fredagen var vi ute och firade en kompis som fyller år. Både jag och Martin skulle jobba på lördagen, så det blev en kort kväll med ett stopp på Max. 

Lördagen och söndagen var det jobb som gällde. Båda var lite småkrassliga (vaknade upp förkyld på söndagen), så har verkligen inte gjort något spännande. Gjorde klart lite inlägg till veckan och beställde hem lite saker från Asos rea. Är ju livsfarligt när man hittar det man kollat på länge på rea...

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...