onsdag 26 juli 2017

Kate Spade Dahlia 2017 Agenda

Jag vet, jag vet, jag har precis köpt en kalender som jag började göra min Bullet Journal med, men när jag såg den här kalendern på Blenderretails instastorie blev jag förälskad. När jag fick min första lön som pedagogisk ledare köpte jag mig en och jag är riktigt nöjd. 

Kalendern är för 17 månader och räcker därmed från och med augusti 2017 till och med december 2018. Det passar bra för de flesta av mina planer, älskar att planera och gärna långt fram i tid. 

Den är väldigt översiktlig när det kommer till indexen, varje månad, notater och liknande har en egen flik som gör det enkelt att navigera runt i boken. Det följde med ett ark med klistermärken för att dekorera sidorna med. 

P7250144x
Av de olika de hade i butiken valde jag den med blommönster. Fanns även en med prickar så det var lite svårt att välja måste jag säga. På Kate Spades hemsida går det att se vilka som finns. 

P7250146x
Det är ett litet fack där man kan ha lappar och sånt. 

P7250148x
Jag brukar vara försiktig med att använda klistermärken, för är det en bra nog dag att använda de på? Men dessa har jag börjat dekorera sidorna med. 

P7250151x
Varje månad har sitt eget motiverande motto. 

P7250167x
Tyvärr har de ingen bra plats att ha en penna och om jag sätter pennan i spiralen sticker den ut en bra bit och sätter jag den längre ned sticker pinnen på korken ut. Inte lätt alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...