onsdag 19 juli 2017

COS

För ett par veckor sedan var jag och Martin vid Aker brygge och tittade i butiker. Jag ville gärna in på COS för att se på deras rea. Älskar kläderna där, men enda gången jag ger mig råd är när det är rea där. 

Jag hittade massa fint, nästan så att jag ville fara förbi de andra två butikerna för att se om de hade andra storlekar inne (men det har jag inte gjort). Hittade en fin tunn tröja i väldigt, väldigt mörkblå, nästan svart och ett halsband.

P7160112
Tröjan är lite längre än det jag annars använder. Gillar när de är lite kortare, det ser bättre ut till mina klänningar och kjolar. 

P7160115
Det jag gillade med tröjan är de här små knopparna. 

P7160116
Halsbandet kändes enkelt och passar till det mesta. Det är heller inte för långt, så jag kommer nog inte fastna i det. 

P7160120

P7100102
Här ser man en bättre bild på tröjan, även om den inte är så blå som på bilden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...