fredag 21 juli 2017

När vi firade två veckor som gifta

Det bästa med att ha gift sig en måndag är att måndagar blir lite bättre när man har något att fira. 
Den måndagen jag och Martin hade varit gift i två veckor skulle vi mötas inne i stan för att kolla in högtalare till TVn och bara strosa omkring. 

P7100088
Måndagen innebär också att jag tvättar håret med Fudge lilaschampoo = superblont hår. Jag hade på mig min nya tröja från COS, klänning från Midnatt.no/ H&R London och väskan är från Asos. 

P7100090
Jag var lite tidig ute, så jag hängde vid Egertorget medan jag väntade på Martin. 

P7100091
Vi gick förbi ett litet hem till två tomtar. 

P7100093
Vi gick längs Akers elva upp till HiFI Klubben, men tog inga bilder. Vi köpte två högtalare till TVn som Martin fick bära omkring på. De är riktigt fina, nu ska vi ordna en ny tv-bänk så allt får bättre plats. 

P7100098
När vi blev hungriga gick vi till Hells Kitchen för att äta pizza. 

P7100100
Det hade regnat lite grann så Martin blev lite lockig i håret. 

P7100102
Jag fick en riktigt fin blå färg. Måste lära känna kameran lite bättre känner jag. 

P7100094
Pizzan kostar en del, men det är verkligen värt prisen. 

P7100108
Martin åt nr 17 och jag nr 15 som vanligt. Den är så himla god. 

P7100106

När vi kom hem kopplade Martin ihop högtalarna och så såg vi på Star Wars hela kvällen med väldigt bra ljud. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...