tisdag 18 juli 2017

En fredag för två veckor sen

Fredagen för två veckor sen var jag ledig från jobbet. På kvällen skulle jag möta upp Martin och några från hans jobb för att fara ut och spela biljard. 

P7070088
Hade massa tid på att göra mig klar, så jag gjorde mig klar medan jag såg på serier. 

P7070095
Jag använde några andra färger från min the Balm Voyage II än det jag brukar. När jag hittar färger jag älskar har jag en tendens att endast använda de. 

P7070135
Jag hade köpt blommor kvällen innan som jag hade fixat när jag kom hem från jobbet halv ett på natten. Kollade till att det såg bra ut och alla blommor fick vatten. Vaserna är bröllopspresent. 

P7070151
Sen var det dags att komma sig ut. Jag skulle möta Martin & co. kl sex och jag hatar att vara sent ute. Jag hade på mig skjorta som jag köpte på Reading Festival för många år sen, crop top från Monki, klänning från Asos och väska från Kate Spade. 

P7070152
Det var riktigt bra väder, så skjortan var lite onödig fram tills dess att vi for hem. Då var det kallt. 

P7070157
Vi var lite tidigt ute, så vi gick till ett nytt uteställe som ligger vid Ströget. De hade en takterass så vi satte oss där innan vi skulle till Buddha Bar & Biljard. 

P7070161
Vi spelade en del biljard, och tack och lov var jag duktig för en gångs skull. Vi spelade lite shuffle board och det gick inte lika bra. Efter många trevliga timmar var vi trötta och hungriga, så jag och Martin gick till Max för att äta lite innan vi tog t-banan hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...